comment 0

new in

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with m5 preset

Processed with VSCO with 4 preset

  
Har köpt lite nya pick-me- up produkter nu till hösten eftersom jag inte varit på topp senaste tiden. På bilden ovan ser ni nog det jag längtar mest efter att få testa, nämligen Diors nya colour correctors. Blev också en ansiks-rengöring och fuktkräm från Cetaphil, en skrubb, tvål och bodymist från rituals, en ansiktsroller, mitt favoritschampo och balsam samt en ansiktsmask från The body shop och två jättefina höstkappor från Weekday. När man köpte en ansiktskräm från The Body Shop fick man med en målarbok, vilken jag redan börjat pyssla med.

Jag har funderat lite kring min blogg, det känns som att den är ganska så spretig när den innehåller och går under så pass många olika kategorier, därför har jag nu en hemsida/blogg/portfolio endast tillägnad fotografi. emrnphotography.com heter den och jag länkar den här. Så från och med nu kommer denna blogg endast innehålla vardagliga ting, tips kring filmer etc och skönhet. Hur tycker ni att det låter?

Filed under: Uncategorized

About the Author

Posted by

Skönhetsfantast och dagdrömmare. Älskar att hitta det perfekta röda läppstiftet och att testa nya sminkprodukter. Är minst lika besatt av parfymer och hudvård. Min passion i livet är fotografi, drömmer om att en dag flytta till Berlin och gå fotoskola.

Leave a Reply

