comment 0

coco

14067432_10153993492203198_137303588406677031_n
Coco är den nyaste  parfymen till min samling. Har rensat en del och har bara kvar dom som jag verkligen älskar och här parfymen har definitivt en plats i den samlingen. Coco är en tidlös och elegant doft.  Den kom till under 80-talet och det märks också på doften i och med att den tar plats och kanske inte är i allas smak. Den har väldigt bra reviews online, jag tror att detta är en doft som man antingen älskar eller hatar, och jag kan säga att jag verkligen ÄLSKAR den. Det känns som att man hamnar i en David Lynch film när man bär den. Det är en väldigt varm och kryddig parfym men samtidigt inte tung eller tantig. I’m coco for coco!

Toppnoter: Koriander, mandarin, persika, jasmine och ros
Mellannoter: Mimosa, kryddnejlika, apelsinblom, nejlika och ros
Basnoter: Sandelträ, tonkabönor, vanilj, ros

Filed under: Beauty

About the Author

Posted by

Skönhetsfantast och dagdrömmare. Älskar att hitta det perfekta röda läppstiftet och att testa nya sminkprodukter. Är minst lika besatt av parfymer och hudvård. Min passion i livet är fotografi, drömmer om att en dag flytta till Berlin och gå fotoskola.

Leave a Reply

