comment 0

Skincare Haul

Har fyllt på min samling med hudvård denna månad. Var i behov av påfyllning och ville testa på lite nya saker. Här kommer några första intryck efter att jag använt produkterna i ungefär en veckas tid.
Dior cleansing oil – Min nya storfavorit! Man behöver bara två pumpar av denna för att få bort ALLT smink, även vattenfast! Helt otrolig och doftar väldigt mildt och gott.

Dior gentle toning lotion – En toner som jag använder efter sminkborttagning och rengöring som tar bort alla rester. Är som en dammsugare för huden haha

Exuviance evening restorative complex – En produkt som inte riktigt funkade för mig tror jag. Ganska starkt parfymerad och fick finnar när jag använde den. Not good!

Peter Thomas Roth 24k Gold mask – En riktig askunge-mask som stramar åt och lyfter huden. Väldigt återfuktande och älskar hur huden känns efter att man använt den.

Rodial super acids cleanser – En cleanser som också -tyvärr var väldigt parfymerad. Luktar nästan lite som tuggummi. Den rengör dock rätt bra och har rätt bra ingredienser.

Darphin intral redness recovery cream – En kräm som ska minska rodnad, har inte märkt någon jättestor skillnad på huden än. Men det kanske tar en stund innan man ser resultat. För detta pris hade jag dock förväntat mig mer faktiskt.

Leave a Reply

