comment 0

été

Sommaren rullar på, känns som att min lust att blogga varit nere ett tag, men nu är den tillbaka! Har jobbat väldigt mycket, som vanligt, senaste tiden. Förra helgen jobbade jag trettio (!!) timmars övertid sammanlagt. Har därför inte haft så mycket roligt att blogga om.

  
Åt lunch med Sara för någon dag sedan på bistro Norrland. Deras sommarmeny är verkligen så bra!      Var och hälsade på farmor i hennes sommarstuga igår. Det måste vara en av mina favoritplatser, det påminner så mycket om mina barndoms somrar när jag var där väldigt ofta. 

  Senaste tiden har jag kört på väldigt enkla sminkningar. Här är en med H&Ms ögonskuggor i färgerna “paradise lost” och “shiitake” 

Blev “tvungen” att köpa en ny dior forever foundation för någon dag sedan eftersom min förra tog slut. Bestämde mig för att testa på hela forever serien. Har bara testat alla tillsammans en gång men kan säga att jag verkligen älskar allt ur denna serie. Hållet hela dagen även när det är varmt ute. Love, love, love!!

Filed under: Uncategorized

About the Author

Posted by

Skönhetsfantast och dagdrömmare. Älskar att hitta det perfekta röda läppstiftet och att testa nya sminkprodukter. Är minst lika besatt av parfymer och hudvård. Min passion i livet är fotografi, drömmer om att en dag flytta till Berlin och gå fotoskola.

Leave a Reply

