comment 0

Moving

Processed with VSCOcam with e4 preset

Processed with VSCOcam with e4 preset

Hej! Det var ett tag sen jag skrev ett inlägg och en del har hänt sedan dess. Jag har fixat lägenhet under sommaren, kommer att bo i en studentlägenhet i tre månader. Skrev på andrahandskontrakt igår. Känns skönt dels med tanke på att jag aldrig flyttat hemifrån och dels på grund av att jag kommer ha så nära jobbet och slipper passa bussar varje dag. Lägenheten är på Burströmska i Luleå så kommer väl ta en kvart att cykla till jobbet. Kommer att kännas så befriande att äntligen testa på att flytta! Har redan börjat fundera på vilken mat jag ska laga haha

Filed under: Life

About the Author

Posted by

Skönhetsfantast och dagdrömmare. Älskar att hitta det perfekta röda läppstiftet och att testa nya sminkprodukter. Är minst lika besatt av parfymer och hudvård. Min passion i livet är fotografi, drömmer om att en dag flytta till Berlin och gå fotoskola.

Leave a Reply

