comment 0

Four for spring


Rouge Dior “999”

Chanel Rouge Coco lipstick “Edith”

Rouge Dior “Nouvelle Femme”

Dior State of Gold lipstick “Fascinante”

Som ni märker är jag besatt av diors läppstift. Det är det enda märket som aldrig gjort mig besviken när det kommer till läppstift. “999” är en av de mest ikoniska läppstiften genom tiderna, det sägs att det är samma nyans som Diors första läppstift någonsin. Det sägs också att den här nyansen av rött passar alla olika hudtoner. Annars går jag gärna för ljusrosa nyanser i vår, det här är nog de läppstiften som kommer användas flitigast både i vår och i sommar. Nu har jag beslutat mig för att sluta köpa läppstift dock, vågar nästan inte räkna hur många jag samlat på mig.

Leave a Reply

