comment 0

Guerlain L’or and Tenue de Perfection review

 Guerlains produkter är riktiga dyrgripar som verkligen håller vad de lovar. Har testat några produkter från märket och har aldrig blivit besviken. Produkterna kommer i lyxiga förpackningar och kvalitén är oslagbar. Jag har hört mycket gott om deras bas-produkter sen senaste tiden och ville veta om det jag hörde var sant, och här är står jag med två produkter i hand, redo att recensera.   

Guerlain Tenue de Perfection foundation

En av de högst recenserade och hyllade Flytande Foundations av beautygurus på nätet och jag är villig att hålla med. Formulan och texturen är som silke och den sitter som en dröm på huden. När jag testade den blev jag lite oljig under dagen, men brukar bli det oavsett vilken produkt jag använder. Hållbarheten är bättre än någon foundation jag testat, och när jag testade den använde jag ingen setting spray.


L’Or Pure Radiance Face Primer

En primer som innehåller guldpartiklar som stramar åt huden och ger en perfekt grund innan man applicerar sin foundation. Den är väldigt återfuktande vilket jag uppskattar såhär under vintern när jag brukar bli rätt torr. Har aldrig riktigt tyckt om primers, men den här är verkligen fantastisk. Använder den varje dag och kommer fortsätta köpa den i framtiden. Klockren produkt!

  Summa summarum är detta två fantastiska produkter som enligt mig är värda sitt pris och kompletterar varandra. Kommer att växla mellan billigare produkter emellanåt men kommer nog ofta komma tillbaka till den här duon.

Filed under: Uncategorized

About the Author

Posted by

Skönhetsfantast och dagdrömmare. Älskar att hitta det perfekta röda läppstiftet och att testa nya sminkprodukter. Är minst lika besatt av parfymer och hudvård. Min passion i livet är fotografi, drömmer om att en dag flytta till Berlin och gå fotoskola.

Leave a Reply

