comment 0

5

_MG_6822_MG_6829
Här ovan ser ni mina fem läppstiftsfavoriter från denna höst. Några av dem är trogna favoriter men de flesta är nyinköpta. Jag har swatchat alla åt er så här kommer dem!

 

Chanel Rouge Allure “Indécise”
Här har vi en av mina trogna favoriter. Älskar det subtila skimmret, blir lite extra från en vanlig “nude”färg. Ett av mina go-to läppstift som passar till det mesta!

YSL Rouge Volupté shine “Nude in Private (09)”
Här har vi min trogna favorit nr. 2. Har använt den mycket i somras, en färg som funkar för alla årstider. Är inte lika röd som den ser ut, den är mer mauve-rosa i verkligheten. Älskar glanset, doften och hur mjukgörande det är.

Anna Sui Star lipstick “Beige pink”
En av de vackraste förpackningarna jag äger tror jag. Underbar färg som håller länge.

Dior Addict lipstick “Be dior”
Föll pladask för färgen som Jennifer Lawrence bar i Diors reklam för detta läppstift. I mitten syns loggan som består av en primer. Älskar pigmentet och finishen i detta läppstift. Helt klart det skönaste och mest mjukgörande läppstiftet jag någonsin använt.

YSL Rouge Por Coutore “Prune Virgin”
En riktig höstfärg i lyxförpackning. Det är svårt att inte bli kär i detta läppstift.

_MG_6863
Prune virgin, Indécise, Be Dior, Nude in Private & Beige Pink.

_MG_6877
Det var alla! Vad har varit era favoritläppstift under hösten?

Leave a Reply

