comment 0

Spring Favourites

IMG_3491
Lush Rub Rub Rub Shower Scrub
Äntligen en skrubb som passar mig. Har ganska känslig hud men gillar ändå när en skrubb är ganska effektiv. Den är väldigt skonsam men ändå mjuk och irriterar inte huden. Huden blir så len! Älskar den.

IMG_3464IsaDora Jelly Kiss in “Merry Berry”
Var ute efter ett lättare rött läppstift med glans, nästan som ett läppglans fast lättare till konsisensen. Testade Lancomes nya “Shine Lover” i nyansen 120 men kände att det skulle svida lite väl i plånboken. Jag gick runt och letade efter en bra dupe på kicks och den här var nästan identisk. Den är precis det jag letade efter.

IMG_3472Marsk Eyeshadows in “Rich List” and “Vanilla Frosting”
Fick dessa två i en glossybox en gång men använde dem aldrig. Nu gav jag dem en chans och de är verkligen fantastiska! Så fint skimmer och väldigt pigmenterade. Använder ytterst lite av “Vanilla frosting” i ögonvrån för att pigga upp ögonen.

IMG_3465OPI Nailpolish in “Kiss Me On My Tulips”
Mitt favoritnagellack någonsin. Köper alltid Maybellines ColourShow annars då de håller som berget men kunde inte låta bli den här färgen. Den passar helt perfekt till min kalla hudton och jag känner att den passar till alla tillfällen och årstider.

IMG_3497Mac Lipstick in “Chatterbox”
Skrikig men dämpad rosa färg, perfekt blandning som blir extra fin med lite genomskinligt läppglans.

IMG_3490The Body Shop Moringa Body Butter
Konsistensen på det här jämfört med de andra Body butters som Body shop gör är mycket lättare och sjunker in snabbare i huden. Den luktar så otroligt gott, en av mina nyfunna favoriter.

IMG_3506The Body Shop Pink Grapefruit Body Mist
Först trodde jag att den här doften skulle bli lite bitter efter ett tag på huden, men den håller sig fräsch hela dagen. Är helt besatt av den!

IMG_3572Miss Dior Blooming Bouquet
Det här är den perfekta vårparfymen. Köpte den i höstas och använde den då också, men om ni testar den någongång kommer ni förstå vad jag menar när jag säger att det är den perfekta vårparfymen. Blommig, lätt och fräsch och den passar perfekt med min pink grapefruit body mist.

Leave a Reply

