comment 0

Throwback: Studentveckan

dds 020
dds 043dds 054
dds 001
dds 018
dds 094
dds 085
dds 088
dds 087
dds 084
Processed with VSCOcam with a6 preset

IMG_136520140803-150233-54153357.jpg
20140803-150232-54152512.jpg
Processed with VSCOcam with hb2 preset
Nu börjar studenten närma sig även för mig. Här är en tillbakablick från studentveckan som jag fick äran att delta  i med SPIN14, klassen jag gick med i två års tid och reste till Indien med i trean. Eftersom jag blev så pass sjuk och sjukskriven hösten 2013 kunde jag inte gå ut med dem. Jag klarade inte av skolarbetet. Men nu till våren kommer jag gå ut, min studentmössa kom i för någon vecka sedan med mitt namn broderat i guld. Snart är det dags. (Igen)

Filed under: photograpgy

About the Author

Posted by

Skönhetsfantast och dagdrömmare. Älskar att hitta det perfekta röda läppstiftet och att testa nya sminkprodukter. Är minst lika besatt av parfymer och hudvård. Min passion i livet är fotografi, drömmer om att en dag flytta till Berlin och gå fotoskola.

Leave a Reply

