comment 1

abandoned

IMG_0558
T
änkte bara ta en kort promenad runt kvarteret igår men det slutade med att det blev en längre runda. Något föll i mig att jag skulle gå till det gamla, som vi bybor som barn kallade för spökhuset, en övergiven tomt där det ligger en massa gammalt bråte. Jag gick dit och fotade och på hemvägen började det redan skymma, mina ben förvandlades till något som liknade två frusna stockar och det var helt mörkt ute när jag kom hem.

Har fifflat med bilderna på min nya mac och insett att iPhoto är det sämsta programmet i världshistorien. Kunde inte importera bilderna till lightroom så alla bilder i inlägget är redigerade i ett dåligt online-redigeringsprogram men här har ni dem iallafall:

IMG_0518

IMG_0526

IMG_0481

IMG_0517

IMG_0511

IMG_0499

IMG_0506

IMG_0507

IMG_0491IMG_0492

IMG_0495

IMG_0496

IMG_0473

IMG_0483

IMG_0577IMG_0489

1 Comment so far

  1. En vän

    Fina bilder :) gillar verkligen bilderna på handfatet, fönstret och tvättmaskinen eller vad nu sista bilden ska föreställa ^^

    Kramar :)

    Like

Leave a Reply

