comment 0

robbers

Hej!

Har tagit en liten break från bloggen för det har hänt en del grejer på senaste tiden: 1. Vår dator har varit trasig 2. Vi har inte haft tillgång till internet hemma och 3. Har börjat skolan igen!! Går mitt fjärde och sista gymnasieår, det känns väldigt bra. Under sensommaren har jag underhållit mig själv genom att klicka hem kläder och sånt på nätet så tänkte visa några av mina köp.
ddd 157ddd 154
Beställde saker från Monki då det är besvärligt att ta sig in till stan + billigare att beställa än att åka buss. Älskar den här kappan, helt perfekt till hösten.ddd 140
Köpte en helt vanlig skjorta på JCs sommarrea. Kommer ha den lite uppknäppt och till jeans + kappan. Så NICE.ddd 151
Beställde IDUN smink från apoteket mitt i natten lol. Tur att jag fick rätt nyans osv.

Annars är jag helt besatt av The 1975 nu. Vill så gärna se dem live någon dag aah!! Det här är min favorit musikvideo atm.

Blir alltid lika glad när jag hör introt till den här låten!

Filed under: Uncategorized

About the Author

Posted by

Skönhetsfantast och dagdrömmare. Älskar att hitta det perfekta röda läppstiftet och att testa nya sminkprodukter. Är minst lika besatt av parfymer och hudvård. Min passion i livet är fotografi, drömmer om att en dag flytta till Berlin och gå fotoskola.

Leave a Reply

