comment 0

#2

dds 120

dds 158

20140718-160740-58060631.jpg
Kom hem med några gram materiell lycka igår. En tunn kappa perfekt till hösten/sensommaren. Har velat ha en längre kappa ett tag nu och föll pladask för denna puderrosa dröm.

dds 127

dds 129
Impulsköpte dessa på stan också haha kan verkligen inte ha solglasögon på mig runt folk men måste lära upp mig.

dds 150

Har lovat mig själv att börja fota mer med systemkameran eftersom den mest ligger och dammar mellan mina resor för tillfället. Lite tråkigt eftersom jag brukade ta med mig den precis överallt förut.

Sköter om trädgården och växthuset när mamma är bortrest så att tomatplantorna inte vissnar. Bortsett från att jobba, vattna gurkplantor och shoppa lyssnar jag väldigt mycket på Lou Reed och Bowie, panerar äventyr till hösten, solar, ser mina favoritfilmer igen och mår väldigt bra.

20140719-184144-67304755.jpg

Filed under: Uncategorized

About the Author

Posted by

Skönhetsfantast och dagdrömmare. Älskar att hitta det perfekta röda läppstiftet och att testa nya sminkprodukter. Är minst lika besatt av parfymer och hudvård. Min passion i livet är fotografi, drömmer om att en dag flytta till Berlin och gå fotoskola.

Leave a Reply

