comment 0

intro

Processed with VSCOcam with x1 preset

10527533_10152339192078198_6732640291707797289_n

Det är inte första gången jag skriver en introduktion till en ny blogg. Jag tenderar nämligen att förlora motivationen till mitt bloggande efter att några månader gått. Alltid samma sak: ena sekunden skriver jag en entusiastisk introduktion till varför jag _vill_ börja blogga ännu en gång och nästa sekund verifierar jag borttagningen av bloggen med mitt lösenord. However, ett tag efter att jag slutat blogga saknar jag ett utrymme för ventilation som bara en blogg, eller möjligtvis endast en väldigt god vän kan bidra med. Jag saknar också möjligheten att publicera bilder och tappar därmed också motivationen till att plocka upp systemkameran och fota lite nu och då. Jag vill med detta stycke bara förbereda er för att denna bloggare, likt människor som har skiljt sig otaliga gånger nu ingår i ännu ett äktenskap som nog går historiens öde till mötes.

OK, enough wit the bs. Let’s get to it.

Jag heter Emma. Gillar att fotografera. Sitter för mycket vid telefonen. Lyssnar på ohälsosamma mänger musik dagligen och har en passion för jackor. Älskar att resa. Målar, även om det inte är så vackert men ganska medativt. Jag gillar gamla filmer och att läsa böcker. Konsumerar förmodligen mer godis än dig, skulle mer än gärna äta sushi alla dagar i veckan.

Ugh jag gillar verkligen inte introduktioner men det känns som ett slags måste för en ny blogg?? Eller kanske har jag en undermedveten fetish för introduktioner till bloggar och därför avslutar alla bloggar för att få skriva ännu en introduktion? hm.

Ok det märks att jag inte har bloggat på ett tag lol.

Föresten är mitt bloggnamn (justkidss) namnet på en av mina favoritböcker skriven av Patti Smith. Boken heter självklart inte ‘Just Kidss’ men adressen med en mindre vokal var upptagen.

Filed under: Uncategorized

About the Author

Posted by

Skönhetsfantast och dagdrömmare. Älskar att hitta det perfekta röda läppstiftet och att testa nya sminkprodukter. Är minst lika besatt av parfymer och hudvård. Min passion i livet är fotografi, drömmer om att en dag flytta till Berlin och gå fotoskola.

Leave a Reply

